4 coses

dimarts, de juny 23, 2009

Cap de setmana de desconexió

Aquest finde vaig estar amb el Yobak i la Aitsuki a Sant Feliu de Guíxols. Sempre que vaig amb ells, a part de divertir-me, em va molt bé per oblidar-me de la rutina, desconectar i carregar les piles.

Tot i que aquesta vegada va estar molt tranquil pq no vam sortir ni veure els amics de la Glo pq no se trobava b d l'esquena, a mi ja m'ha estat bé no sortir d farra, per que poder gaudir en plenes condicions de la llum i la tranquilitat d'allà no té preu. Es a la Costa Brava, té un clima fresc i agradable, les platges no estan tant massificades com les de Bcn, són molt més xules, i hi ha més gent autòctona, gent q parla català..

A més, la casa de la mare de la Glo és gran, agradable i sempre m'hi tenen preparat un llit doble! d-lux :D I s'hi menja sa i bo! La Aitsuki sempre aprofita per adoctrinar-me a la seva secta de menjar sa: aqesta vegada ha estat amb les verduretes al forn i la llet de soja jejejej ;)

Merci per convidar-m'hi! espero q hi tornarem aviat :)
Salut

Etiquetes de comentaris: , , , ,

2 Comments:

  • Nosaltres també ens ho vam passar molt bé, a veure quan l'aitsuki estigui millor podem fer una rutilla pel cami de ronda ;)

    By Blogger Yobak, at dijous, 25 de juny, 2009  

  • M'agrada que t'agradi la Costa Brava!! :) A la platja de Palamós hi tens un lloc per la teva tovallola!! ;)

    Quan tornis a venir de turista per aqui ja li pots dir a la guixolenca que et porti per la platja de Palamós que es més maca que la de Sant Feliu :P modestia apart jiji

    un petoo

    By Blogger Dolors, at dimecres, 15 de juliol, 2009  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home