4 coses

dimecres, de maig 24, 2006

Busco pis per compartir a Barcelona/ Busco piso a compartir en Barcelona

Iep! q fa temps que estic buscant pisos per Barcelona i estan molt cars per per assumir el cost jo sol, i passo d treballar només per pagar-me el pis... Zones de Barcelona on viuria:
  • Tot l'Eixample
  • Sarrià-Sant Gervasi
  • Les Corts
  • Gràcia (només algunes zones)
  • Pedralbes jajajajaj
Busco, ja sigui de compra (algú s'anima a tirar-se a la piscina a mitjes? ;-) o d lloguer, q estigui com nou o que s'hagi darreglar una mica, tqant és. Tinc una empresa d'informatica i treballo sovint desde casa mateix, o sigui q el pis ha destar bé.. no em serveix un zulo (pisos sense llum) ni una capça d mistos (menys de 30m2 per persona), q sinó em tornaré boig jejeje

Compartiria vivenda amb una o dues persones, preferiblement noies, q en general són més responsables. No fumu i em molestaria el fum a casa, sóc net, ordenat i responsable. En general exigexio el mateix q ofereixo, i no és poc.

Acepto propostes

PD: Si d cas, penjaré aqet anunci a webs dedcades a això d compartir pis, pq no sé si ho veu gaire gent això juasjuas