4 coses

dissabte, de març 07, 2009

El timo del 'Low Cost' (al menys amb RyanAir)

M'estic mirant vols per anar a visitar l'Alessandrini, un paio que és mig client mig amic, i que ara està vivint a una illa de turisme de rics que està al nord de Bremen/Brema. Doncs resulta que em va convidar a anar-hi: em pagarà allotjament en una habitació doble (m'ha dit que si vull portar algú cap problema).

I total, que ara estava mirant vols eDreams i estava jo tot content pq per a eDreams havia trobat anada i tornada per 75€ des de Girona "Tasas incluidas", passo al següent pas i ja són 90€: apareixen 7.5€ per trajecte, per 'Gastos de gestión'. Aleshores com que veig q és des de Girona, se m'acut anar a Ryanair no fos cas que me pogués estalviar els 15€ d gastos de gestión de eDreams (q está la cosa mu mala jajaj ;P). I me trobo q:
1) No és gaire més barat comprar a RyanAir directament
2) Lo més greu (i q comprant per eDreams ni m'hagués enterat fins arribar a l'aeroport): RyanAir cobra per 30€ per facturar una maleta! Com flipen les males bèsties.. Amb aquesta 'sorpreseta' ja m'hi vaig trobar quan vaig anar de Nova York a Miami amb American Airlines 'domestic flights', que arribes a laeroport i quan vas a facturar la maleta te foten la clavada, i ja te l'han fotut! pq tens els bitllets comprats fa temps, i el teu avió surt en 2 hores.

Total, que una vegada més, els de marketing ens prenen el pèl, i com que tots traguem, pos res mira, na fent... tot s'ho val per vendre! clar que sí! grrr.. :/

Em sembla q entre els 70€ del bitllet i tots els suplements que no venen explícits amb el bitllet però sí són obligatoris (30€ per una maleta + 22€ el bus bcn-girona anar i tornar), al final surt igual de preu agafar el bitllet des del prat.


En resum, el bittlet acaba costant el triple del que semblava! I això no té res de 'low cost' :(

Etiquetes de comentaris: , , , , ,