4 coses

dimarts, de maig 23, 2006

Viatge a Nova York (Des'05)

Rub @ New York

Data: Desembre 2005
Amb qui? L'Eric
Motiu: Visitar al meu germà




Hola a tothom que visiti el meu blog!

A partir d'ara hi posaré tot el que se'm vagi acudint. Sincerament, mai he escrit cap diari, i dubto que aqet blog s'hi converteixi, però tinc curiositat per si serveix d'alguna cosa mínimanent útil o interessant.. suposo q com a mínim servirà per ordenar les idees :)

D moment, el q faré posar alguna foto, acompanyada d'algun comentari... La q veieu aquí dalt és d mi al Brooklyn Bridge, a tot arreu predominen les obres immenses, amb bigues de ferro, tot és XXL, com els yankis fins fa pocs anys (ara encara se'n troba algun d molt gros però no és l'habitual).
  • El millor: El que més em va agradar d Nova York és que no et sents de fora, per que tothom i alhora ningú és 100% d'allà, hi ha una barreja multi-racial agradablement sorprenent. També vaig trobar envejable les excel·lents comunicacions ferroviàries, sobretot el metro: vagons King Size q van a unes velocitats bèsties. Això sí, res no està gaire renovat, i es conserva tal com ho hem vist tots a les pel·lis d fa temps.
  • El pitjor: Tot és caríssim, el cafè gegant del Starbucks és horrible (i el serveixen hipercalent, pq t'escaldis la llengua), la bandera yanki sta per tot arreu, i q NY sta mol lluny jejeje

B, qui no estigui d'acord am algo q ho digui, q per això és un blog :-)